Saturday, October 27, 2012

(Failed) Zombie Hand!!!

Hello everyone! ^^
Halloween is near~~ so, today I just want to share some pics of my 'failed creepy zombie hand' lol (≧▽≦) I just did it for fun because I'm so bored today~
Actually I wanted to do a zombie makeup look, but since my face is very sensitive, so I didn't dare to do it and I'm too lazy to clean it off, sorry(iДi)

And these are how it looks~!!


Without flash~



With flash~


Sorry if it looks so messy and fake >_<
Honestly, I didn't plan to do this before, so I didn't have any preparation. I only use some tapioca starch, tissue, black+brown+red eyeshadows, red liptint, and clear gloss. Well.. I stole my mom's tapioca starch in the kitchen and use a bit of them lol. And I also didn't have any fake blood / red body paint / red food coloring, umm I guess it'd be more perfect if I use one of them, right? (≧д≦)
However, we don't really celebrate Halloween in Indonesia, but no one could resist the excitement of Halloween, eh? ( ̄∀ ̄)

So, what kind of Halloween costume will you wear for this year, girls?


PS: Happy Bloggers Day!!


Thanks for reading and have a lovely day ^^

See ya~ 

26 comments:

  1. penasaran, itu gmn cara bkin kliatan putusnya la? >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe itu cuma ditekuk doang kok ce, awalnya aku juga gak nyangka kalo hasilnya di foto malah lebih keliatan real dari aslinya :P

      Delete
  2. kereeen, jari ny d tekuk yaaa? keren bangeeed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha iya itu ditekuk xD thank you yaa <3

      Delete
  3. ya ampun ky beneran. gmn sih cara bikinnya sampai kyk putus beneran O_O

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu jariku cuma ditekuk doang kok hehe, kalo aslinya sih gak keliatan kayak beneran sebenernya :P

      Delete
  4. eh ini baguus. sumpah ngilu liatnyaaa :S

    coba kamu bikin tutorialnya deh, penasaran :D

    main2 yak ke blogku:
    http://utotia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you ;)
      wah sebenernya kemaren aku niatnya mau bikin tutorialnya, tapi waktu udah jalan kok malah jadi lupa buat ngefoto wkwk :P soalnya tangan kanan-kiri belepotan semua sih, jadi males mau megang kamera hehe xD

      Delete
  5. Penasaran juga nih..kasih tau tipsnya donk.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenernya itu sangat sangat simpel kok, cuma 'ditekuk' doang hehe :P oke aku usahain buat tutorialnya yaa ;)

      Delete
  6. It is actually not bad! I think you did good. I havr no clue how to do this. Lol great job.

    ReplyDelete
  7. bener2 scary in awesome way!
    ga ngebayangin kalo kamu bikin make-up gini buat muka ><
    nyata banget ini la, ampe mual liatnya,hehe
    good job!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha kalo aku nyoba di muka kayaknya aku gak bakal berani liat mukaku sendiri deh :P
      tapi sebenernya kalo liat langsung gak seserem ini kok, aslinya sih keliatan gagal banget >_<
      tapi thank you yaaa ;)

      Delete
  8. aku sempat syok liat jari putusnya hahaha
    bagus kok beneran deh :) keren~


    mimoyoja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. yampuun... kayak beneran... tanganku ikut nyut2an... LOL

    ReplyDelete
  10. This is a smart blog. I mean it. You have so much knowledge about this issue, and so much passion 
    cleantech-calendar.com |

    ReplyDelete
  11. This is a fantastic website and I can not recommend you guys enough. Full of useful resource and great layout very easy on the eyes.
    dubaitravelshop |

    ReplyDelete