Saturday, October 19, 2013

Lolabox (October Edition) ♥


Hello everyone~
Well, I received my October edition beauty box from Lolabox yesterday. Thanks a lot!


For this October edition box, it comes in a very light mint-green box~


The theme for this month is 'MAKE UP and BEYOND' with products to get you going
and it is all about having fun!


They also put some vouchers inside a mint-green envelope~


So.. what is inside the box? Are you curious??  ヘ(゚∀゚*)ノ


Tadaaaahhh~~~!!
So, here are the products that I got from their October edition box~



Laneige Water Sleeping Pack
Sample size: 4ml | Real size: 80ml | Price: IDR 280.000

Laneige Water Bank Gel Cream
Sample size: - | Real size: - | Price:  -


Elianto Ultra-define Eyebrow Pencil - Dark Brown
Real size: 0.35gr | Price: IDR 39.000


Vitamin Science Vita Advanced Whitening - Multi BB Cream
Sample size: 1ml | Real size: 50ml | Price: IDR 410.800

Vitamin Science Vita Advanced Multi Facial Gel - Moisturizing & Soothing
Sample size: 1ml | Real size: - | Price: -


Rudy Hadisuwarno Hair Intense Repair Serum
 Real size: 1 pack - 6 x 9ml | Price: IDR 73.700


La Perla Divina Eau de Parfum
Sample size: 1.2ml | Real size: 50ml | Price: IDR 831.000


Beauty Editor's Pick - Manicure Magic Buffer


Well.. as a Korean-beauty lover, I am so excited to try the Laneige samples, I really want to try their sleeping pack for a long time lol and I am happy to try the eyebrow pencil from Elianto. Yeah I love all the products inside this October edition box, except the nail buffer!
Err to be honest, I have a lot of nail buffers at home, so I was pretty dissapointed to get another nail buffer lol, but yeah.. overall, I enjoyed my beauty box from Lolabox, because I am excited to try a.l.m.o.s.t all of the products inside the box ^^


The subscription for Lolabox is IDR 145.000 for 1 month or IDR 375.000 for 3 months, and it means you save IDR 60.000! So.. if you are interested to subscribe, just click here for more information!

And also don't forget to support them:
Website | Facebook | Twitter | Instagram


Thanks for reading and have a lovely day, girls ^^

See ya~ 

19 comments:

  1. Elianto punya ku eyeshadow^^ dari lolabox jadi penasaran sama semua produk nya elianto deh..

    Sistersdyne.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya jadi penasaran, harganya juga murah2~ wah aku jadi pengen nyoba eyeshadownya juga hehe ^^

      Delete
  2. hmmm penasaran sama elianto naaa :D XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe iya aku juga penasaran pengen nyobain eyeshadownya ce XD

      Delete
  3. Elianto ini produk mana sih?
    box nya lucuuk >.<

    Beautifyiu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari malaysia~ Iyaaa lucu warnanya mint pula :3 hehe

      Delete
  4. Thanks for sharing, this box looks pretty nice^-^ I like the packaging on the front lol:D x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah me too! It's so useful, because I can store my stuffs inside this box lol XD

      Delete
  5. It's really awesome how you get so many products to try in the box each month!
    I can't believe they put in a nail buffer though HAHA :P

    xx
    www.beautifyinglifee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I can't wait to try them since I love trying new products yay! Haha I know I know :P

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. haloo salam kenal :)
    kalau aku dapat Elianto Lip Balm rasa Raspberry.
    Pas dicium rasanya kayak permen, pas dicoba sdikit ada rasa mintnya, jadi di bibir agak dingin :)
    Jadi penasaran juga sama produk Elianto lainnya.

    www.missgrangerwannabe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah ada yg dapet lip balm juga ya ternyata hehe
      Iya sama nih, jadi penasaran pengen nyobain produk yg lainnya ^^

      Delete
  8. A good informative post that you have shared and appreciate your work for sharing the information.
    www.techviewmedia.com |

    ReplyDelete
  9. This was the first place that told me the answer. I have added you to my bookmark list to check out new articles you post
    http://www.autoverkade.com |

    ReplyDelete
  10. An impressive share! I’ve just forwarded this onto a friend who was conducting a little homework on this. And he actually bought me breakfast due to the fact that I found it for him… lol. So let me reword this…. Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this topic here on your blog.
    kstechnic.com |

    ReplyDelete